Reacties
Reacties 1 - 50 van 115
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jessica | Hallo Linda en Arie, Wat een geweldige ervaring zeg,… | 2 nov. '13 |
| Irna | Wat was het leuk en bijzonder om jullie te volgen!!!… | 26 okt. '13 |
| Tjerk van dijk | en wij vonden het erg leuk om jullie op afstand te… | 25 okt. '13 |
| Ankie | Welcome Back! Bedankt voor de mooie beschrijvingen.… | 25 okt. '13 |
| Petra Veltmaat | @rie en Linda, Wat een prachtige reis en wat een geweldige… | 25 okt. '13 |
| Jeannette | Als je alles zo op een rijtje zet is het gewoon niet… | 25 okt. '13 |
| Gradie | Goede terugreis en alvast welkom thuis!! | 25 okt. '13 |
| Stephani | Hoi Linda, Wat is het snel gegaan zeg! Ben zo benieuwd… | 25 okt. '13 |
| Florence | It was so nice to meet Linda and to see you again… | 25 okt. '13 |
| Irna hoiting | we hebben MT, groeten van dirk geurt, jacqueline,… | 24 okt. '13 |
| Arie en Linda Wassink | Geraden, de foto's is vanaf de toren gemaakt. | 24 okt. '13 |
| Ankie | Nog even een berichtje van mij (Ankie). Na bestudering… | 24 okt. '13 |
| Ankie | Arie en Linda, Aan de vakantie komt een eind: de herinneringen… | 24 okt. '13 |
| Ankie | Wat een bijzondere 'straat' verlichting:… | 24 okt. '13 |
| Willeke | Wat een prachtige foto's weer , die cursus fotografie… | 22 okt. '13 |
| Irna hoiting | hmmm morning tea, klinkt goed!! Veel plezier in Sydney!!… | 21 okt. '13 |
| Gradie | Linda en Arie geniet nog maar enorm van de komende… | 21 okt. '13 |
| Gradie | Schitterend. Moeders is maar wat trots dat ze met… | 21 okt. '13 |
| Gradie | Indrukwekkend | 21 okt. '13 |
| Gradie | allemachtig wat een knaap. Wat gaaf om die zo op de… | 21 okt. '13 |
| Gradie | Voetstappen in het zand.... Prachtig hoor! | 21 okt. '13 |
| Ankie | Hi again! Mooi hoofdstuk weer. Jammer dat jullie al… | 21 okt. '13 |
| Ankie | Hi again! Mooi hoofdstuk weer. Jammer dat jullie al… | 20 okt. '13 |
| Karen | uiteraard doen jullie onze familie de groeten | 19 okt. '13 |
| Karen | ze zeggen dat ze in de buurt van Sydney een heeeeele… | 19 okt. '13 |
| Irna | Die strakblauwe lucht, hoe mooi is dat! Hoe was de… | 19 okt. '13 |
| Jannet van dijk | enne alles kits hier | 18 okt. '13 |
| Tjerk van dijk | erg mooie verhalen van erg mooie reizen. leuk om zo… | 16 okt. '13 |
| Tjerk van dijk | zo te lezen erg lekker die timtammetjes. oppassen… | 16 okt. '13 |
| Ankie | G'day Arie en Linda, Voor ons weer een feest… | 16 okt. '13 |
| Irna | Het lijkt wel 1 grote dierentuin! Heel bijzonder! | 16 okt. '13 |
| Arie en Linda Wassink | Irna: leuk dat jullie zo enthousiast zijn. Gewoon… | 15 okt. '13 |
| Gradie | GEWELDIG. Wat een sfeer en wat een belevenissen... | 14 okt. '13 |
| Irna hoiting | Woh!! Wat mooi! | 14 okt. '13 |
| Renee | Inmiddels hebben we eindelijk tijd om jullie verhalen… | 14 okt. '13 |
| Eline | Wat een geweldige foto's en wat een mooi land!… | 14 okt. '13 |
| Willeke | Wat een prachtige foto's weer . Dat wordt selecteren… | 14 okt. '13 |
| Joke | Wauw Linda (en Arie), wat een fantastische avonturen!… | 13 okt. '13 |
| Wilfred | En hoe heeft de oermens het vuurtje aangestoken? A.… | 13 okt. '13 |
| Ankie | Wat weer een prachtige foto's !! Geweldig die… | 13 okt. '13 |
| Irna | Jullie verhalen doen wat met ons in Nederland. Australië… | 13 okt. '13 |
| Jeannette | Wat fijn om te lezen dat jullie zó genieten! En wat… | 11 okt. '13 |
| Irna hoiting | Oh die hagelslag, wat een geweldig ervaring zo ver… | 11 okt. '13 |
| Ankie | Hoi Linda en Arie, Heerlijk die afwisseling in jullie… | 11 okt. '13 |
| Priscilla | Hallo Linda en Arie, Wauh wat een mooie verhalen en… | 9 okt. '13 |
| Corrie van den Berg | tjonge, een beetje jaloers op al jullie ervaringen!… | 8 okt. '13 |
| Carlo | Hallo (Crocodile) Dundee (en Sue), Erg leuke verhalen… | 8 okt. '13 |
| Karen | indrukwekkend zo'n rots, begrijpelijk dat foto's… | 8 okt. '13 |
| Jaco & Hennie | Hoi Arie en Linda, Wat een mooie foto's en wat… | 7 okt. '13 |
| Willeke | Wat een belevenis en de foto's zijn allemachtig… | 7 okt. '13 |
1 2 3 Volgende »

- Jessica: Hallo Linda en Arie, Wat…
- Irna: Wat was het leuk en bijzonder…
- Tjerk van dijk: en wij vonden het erg leuk…
- Ankie: Welcome Back! Bedankt voor…
- Petra Veltmaat: @rie en Linda, Wat een prachtige…
Alle reacties »