Australie 2023

2 augustus 2023 - Zwolle, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Wat gaan we doen: Op 4 september vertekken we vanaf Amsterdan naar Singapore waar we een paar dagen blijven op dit zonnige tropische eiland in Zuid-Oost Azie.

Vanaf Singapore vliegen we door naar Darwin, de hoofdstad van het Nothern Territorium in Australie. Hier pakken we onze 4WD auto met daktent om in zo'n ongeveer 25 dagen naar Perth te rijzen. We rijden door de Kimberly's over de beroemde en beruchte Gibbs road  naar Broome. Vanuit daar rijden we  langs de kust naar het zuiden.

Vanuit Perth vliegen we dan weer verder naar Brisbane waar we een klein camper huren om in ongeveer 20 dagen naar Sydney te rijzen. In Port Maquire en in de Blue Mountains zullen we famillie gaan ontmoeten. Hoogtepunt is natuurlijk het bezoek aan oom Gerrit die pas 100 jaar oud is geworden.

Na twee avontuurlijke maanden zullen we met een rugzak vol herinneringen weer van Sydney naar Amsterdam vliegen.