Linda en Arie in Canada

1 juli 2018 - Zwolle, Nederland

we gaan losDit jaar reizen we op 8 juli af naar Canada. We hebben ons lang in moeten houden, maar nu gaan we echt los!! Paspoort en visa waren al geregeld. Vandaag (zondag 1-7) een ‘trainingswandeling’ van 7 km en een nieuwe profielfoto voor deze blog gemaakt, diverse oplaadsnoeren verzameld, extra muziek gedownload, apparatuur opgeladen en het echte vakantievirus ervaren. Vandaag over een week zitten we in het vliegtuig naar Vancouver.

In de loop van de komende week afstand nemen van het werk en de gebruikelijke vakantie- inpakwerkzaamheden oppakken en dan zijn we er helemaal klaar voor!!

Tot blogs

1. Tjerk:
    1 juli 2018
    Heel erg leuk, buurtjes. Ben erg benieuwd naar jullie nieuwe reisavontuur. Ik ga het volgen.
  2. Ankie:
    11 juli 2018
    Heel veel plezier met de familie op Vancouver Island! Gaat vast en zeker heel bijzonder worden.
  3. Rolf en Jenny:
    13 juli 2018
    Genieten....geweldig om als broers en zussen bij elkaar te zijn😇😇....dikke kus voor allen